داستان 16 سانتی متر کاهش سایز دور شکم در آقای 43 ساله طی یک ماه و 20 روز

نتایج رژیم از خدمات آنلاین

اول اینو بگم براتون که نتیجه ی رژیم این مراجعه کننده فقط کاهش سایز شکم نبود. بلکه کلیییی نتایج شگفت انگیز دیگه براشون حاصل شد که همین اول لیستشو بهتون بگم که مطمئنم با دیدنشون، این مقاله رو تا آخر آخرش دنبال می کنین:

خب از کدومش شروع کنم؟

  1. اول تغییر گرید کبدچربشونو بگم که دغدغه ی خیلی هاتونه. ایشون کبدچرب گرید 3 داشتن که طی دو ماه رژیم غذایی اصولی کبدچرب شون به گرید 2 تغییر پیدا کرد و آنزیم های کبدی کاهش پیدا کردند. آنزیم AST از 42 به 27 و آنزیم ALT از 73 به 40 و این فوق العاده بود.
  2. مورد دوم کاهش وزن 600/9 کیلوگرم در طی دو ماه و 10 روز بود که باز هم نتیجه ی شگفت انگیزی بود.
  3. کاهش سایز دور شکم به میزان 16 سانتی متر طی یک ماه و 20 روز
  4. کاهش سایز دور کمر به میزان 10 سانتی متر طی یک ماه و 20 روز
  5. کاهش سایز دور باسن به میزان 10 سانتی متر طی یک ماه و 20 روز
  6. احساس سبکی، خواب راحت و کاهش گزگز پا از همان هفته ی اول رژیم

خب خب حالا بریم ببینیم در طی این مدت این نتایج چطور حاصل شد و چه عواملی در موفقیت این مراجعه کننده نقش داشتند.

بهترین رژیم غذایی کاهش وزن

واقعیتش چیزی که آقای آذربار رو به سمت متخصص تغذیه و دریافت رژیم کشوند، کبدچربشون بود. گریدش 3 بود و بسیار خطرناک. چرا؟ چون اگر به کبدچرب گرید 3 بی تفاوت می بودند و سبک زندگیشونو اصلاح نمی کردند ممکن بود تبدیل به سیروز کبدی و در نهایت پوند کبد بشه. چه اتفاقی افتاد که گرید کبد چرب به اینجا رسید؟ اصلا چی شد که وضع اینجوری شد؟ باتوجه به بررسی هایی که بنده از رژیم و سبک زندگیشون انجام دادم، اولا حجم وعده های غذاییشون خیلی زیاد بود، ثانیا 70 درصد اون حجم زیاد رو شب ها استفاده می کردند ثالثا مقدار دریافت میوه و سبزیجات و پروتئین و کربوهیدراتشون تنظیم نبود یعنی بیشتر یا کمتر از حد موردنیاز بدنشون بود. یکسری از مواد مغذی به بدنشون نمیرسید و کمبود یکسری از ویتامین ها رو داشتن و …

مطالب مرتبط -----> آسان ترین روش کاهش وزن

خب سری اول رژیم غذایی باتوجه به ویژگی های فردی، عادات غذایی خانوادگی، فرهنگ، بیماری موجود و داروها و مکمل هایی که مصرف می کردند تنظیم شد و خدمتشون ارائه شد.

ویژگی مثبت و بارز ایشون این بود که فردی بسیار پیگیر بودن و همیشه هر سوالی از تغذیه براشون پیش میومد ازم می پرسیدن و سعی داشتن خیلی دقیق برنامه رو اجرا کنن. چون صبحانه نمی خوردن، در ابتدا با حجم بسیار کم صبحانه(که در واقع خیلی شبیه صبحانه نبود) براشون شروع کردم تا عادت به دریافت یک وعده حتی کوچک در تایم صبح در ایشون ایجاد بشه. میان وعده ها و سایر وعده های اصلی سرجاش تنظیم شد و اجرای رژیم شروع شد. 5/1 کیلوگرم طی یک هفته وزنشون کم شد و نکته ی جالبش این بود که هییییچ سختی رو متحمل نشدن و لذت می بردن از اجرای رژیم. از همون هفته اول هم احساس سبکی و خواب راحت و کاهش گزگز پا داشتن و به گفته ی خودشون نمازهاشون رو راحت تر از قبل میتونستن بخونن. تنها چیزی که اذیتشون می کرد می دونین چی بود؟ گرسنگی بعد از شام. که این عجیب نبود. در واقع هفته های بعد متوجه شدن که اون حس اصلا گرسنگی نبود و فقط و فقط یک خواسته ی ذهنی بود و ذهنی که تابحال عادت کرده بود اون تایم شب همیشه حجم بالایی از غذا دریافت کنه حالا اون مقدار غذا رو در تایم های دیگه ای مصرف می کرد و دیگه اون ساعت های شب نمیتونست استفاده کنه و بخاطر همین ذهن بعلت شرطی شدنش در اون تایم همش درخواست غذا می کرد و این آقا احساس گرسنگی کاذب رو تجربه می کردند. کم کم به این شیوه غذا خوردن یعنی غذای 6 وعده ای در طی روز عادت کردند و همیشه میان وعده هاشون رو با خودشون میبردن سرکار. حتی تعریف می کردن که یه روز یادشون رفت میوه شون رو با خودشون ببرن و توی مسیر محل کارشون اول رفتن از میوه فروشی میوه خریدن و بعد رفتن سرکار و این موضوع پایبندی بالای ایشون به این رژیم رو نشون میده.

بهترین کلینیک تغذیه در سعادت آباد

هفته ی دوم هم 6/1 کیلوگرم وزنشون کم شد و این روند رو عالی پیش بردن تا طی یک ماه تونستن 5 کیلوگرم از وزنشون رو کم کنن. طی این مدت همچنان براشون سوالات متعدد پیش میومد و همه رو دقیق می پرسیدن و پاسخ میدادم. سری دوم رژیم رو براشون نوشتم و همینطور روند رو عالی پیش رفتن تا اینکه روز 50 ام رژیم سایز های دورکمر، دور شکم و دور باسن رو برام ارسال کردند. برگشتم فرمی که روز اول رژیم پر کردن رو نگاه کردم و با سایز های جدیدشون مقایسه کردم. فوق العاده بود…کاهش سایز بی نظیری داشتن و هرچند که در ظاهرشون هم این قضیه کاملا محسوس بود.10 سانت دور کمر، 10 سانت دور باسن و 16 سانت دور شکمشون کاهش پیدا کرده بود که نشونه ی خوبی برای کاهش گرید کبدچربشون بود.

مطالب مرتبط ----> رژیم غذایی اصولی برای لاغری

این هم بگم که مکملهایی که براشون تجویز شد فقط ویتامین دی با دوز پایین بود و دارویی هم که مصرف می کردن فقط آتورواستاتین بود. ورزش خاصی نمیکردن و فقط بعضی روز ها 10 دقیقه دوچرخه میزدن و بعضی روزها هم که هیچ.

بعد از دوماه مجددا آزمایش خون و سونوگرافی کبد انجام دادن که همونطور که اول مقاله براتون گفتم، نتایجش عالی بود. تغییر گرید کبدچرب از 3 به 2 و کاهش آنزیم های کبدی (آنزیم AST از 42 به 27 و آنزیم ALT از 73 به 40) و این موضوع باعث شد آرامش خیال بگیرن و با انگیزه ی بیشتری به رژیمشون ادامه بدن.

کاهش وزن اولین موضوع مهم در روند درمان کبدچرب هست که ایشون کاهش وزن 600/9 کیلوگرم در طی دو ماه و 10 روز داشتند و اینبار یک مکمل گیاهی براشون نسخه کردم که برای تسریع بهبود کبدچربشون از داروخانه تهیه کنن. در حال حاضر ایشون سبک زندگیشون کاملا تغییر کرده و از این موضوع بسیار خوشحال و راضی هستن و در حال ادامه رژیم غذایی برای دستیابی به وضعیت سلامتی بهتر و بهتری هستند. با آرزوی موفقیت برای این مراجعه کننده ی پرتلاش و با انگیزه…

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست