رژیم های خاص(کتوژنیک)

پکیج کتوفست

مزیت رژیم کتوفست نسبت به رژیم های کتوژنیک یا لوکرب این است که عوارض و محدودیت های آن از رژیم های کتوژنیک یا لوکرب بسیارکمتراست. به دلیل عوارض احتمالی رژیم کتوژنیک بیشتر از 10 روز به منظور کاهش وزن توصیه نمیشود و هم چنین بعد از قطع رژیم احتمال بازگشت وزن بیشتر است اما از رژیم کتوفست مدت طولانی تری میتوان استفاده کرد و بعد از قطع رژیم بازگشت وزن  وجود ندارد. البته این رژیم راه حل دائمی برای کاهش وزن یا حفظ وزن پس از کاهش وزن نیست و بعد از رسیدن به وزن مطلوب داشتن رژیم تثبیت ضروری است.

رژیم های خاص(کتوژنیک)
رژیم های خاص(کتوژنیک)
رژیم های خاص(کتوژنیک)

پکیج لوفست

این رژیم علاوه براینکه به صورت فستینگ 8:16 می باشد یعنی 8 ساعت از شبانه روز میتوانید غذا بخورید که این ساعت برعکس روزه داری در روز یعنی 8 ساعت در روز مجاز به مصرف مواد غذایی هستید و 16 ساعت در شب به صورت فست می باشید. هم چنین مقدار کالری دریافتی شما در این 8 ساعت کمتر از میزان نیاز روزانه شما می باشد که این به روند کاهش وزن شما کمک بیشتری می کند و شما را به سمت سلامتی می برد

خدمات پکیج  60 روزه پکیج  30 روزه
بررسی ازمایشات و تجویز ازمایش در صورت لزوم دارد دارد
تجویز مکمل تقویتی دارد دارد
مشاوره و چت  آنلاین با متخصص تغذیه دارد دارد
ارائه فایل آموزشی دستور شامل غذاهای موجود در رژیم دارد دارد
معرفی مکمل پوست و مو دارد دارد
یک نوبت رژیم غذایی در صورت تمایل مراجعین به صورت رایگان تعویض یا تغییرمی یابد دارد دارد
ارائه توصیه‌های تغذیه‌ای مرتبط با بیماری و مشکلات شما دارد دارد
دو ماه رژیم غذایی متفاوت دارد ندارد
قیمت 600 390
خرید
قیمت پکیج + پشتیبانی خصوصی 900 570
خرید پکیج + پشتیبانی خصوصی

پشتیبان خصوصی چیست؟

تا الان چند بار رژیم گرفتید و آن را شکستید و دیگه ادامه ندادید؟
میدونی چرا در آن لحظه این اتفاق میفته؟ چون تو از لحاظ روانی به اندازه کافی برای آن لحظه قوی نشدی!پشتیبان خصوصی دقیقا برای این لحظات کنارته تا پایداری در رژیمت بره بالا و نتایج تلاش و زحماتت را هدر ندی،همچنین باعت بشه در هزینه ات هم صرفه جویی بشه!
طبق تجربه ما،مراجعینی که رژیم با پشتیبان خصوصی داشتند،درصد موفقیت بیشتری داشته و در زمان کوتاه تری به نتایج دلخواهشون رسیده اند.

فهرست