رژیم کیسه صفرا

رژیم کیسه صفرا

با استفاده از رژیم کیسه صفرا دکتر فود، دیگر نگران سنگ های کیسه صفرا نباشید! متخصصان دکتر فود، با دقت رژیم غذایی مناسب برای مبتلایان به سنگ کیسه صفرا (و سایر بیماری‌های کیسه صفرا) تدوین کرده‌اند که نه تنها به بهبود علائم کمک میکند، بلکه از تشکیل مجدد سنگ ها نیز جلوگیری می‌نماید.

رژیم غذایی سنگ کیسه صفرا، با تمرکز بر مواد غذایی با چربی کم و مغذی، به شما امکان میدهد تا سلامت کیسه صفرا را بازیابی کنید و از زندگی بدون نگرانی لذت ببرید. همین امروز این رژیم را تهیه کنید و قدمی مهم در مسیر سلامتی خود بردارید!

خرید رژیم کیسه صفرا
خدمات پکیج 60 روزه طلایی پکیج 60 روزه نقره‌ای VIP پکیج 30 روزه فیروزه‌ای
مشاوره تخصصی متناسب با اختلال گوارشی شما + آموزش بایدها و نبایدهای رژیم دارد دارد دارد
ارائه برنامه غذایی شامل وعده‌های اصلی و 3 میان وعده + لیست جانشینی برای سهولت در پیروی شما از رژیم دارد دارد دارد
ارتباط مستقیم با متخصص در طول دوره دارد دارد دارد
پشتیبانی و پیگیری و ارزیابی هفتگی از وضعیت شما و رعایت رژیم دارد دارد دارد
تغییرات رژیم غذایی برای تسکین علائم دارد دارد دارد
راه کارهای غذایی و سبک زندگی برای کاهش التهاب دارد دارد دارد
برسی داروهای شما + بررسی تداخل احتمالی برخی داروهای مصرفی با غذا دارد دارد دارد
تفسیر نتایج آزمایشگاهی فرد در صورت تمایل مراجعه کننده + مشاوره دارد دارد ندارد
توصیه مصرف مکمل‌های مورد نیاز و آگاهی دادن در مورد مکمل‌های موجود در بازار دارد دارد ندارد
آموزش بهترین زمان مصرف مکمل‌ها و داروها برای حداکثر اثر بخشی آن دارد دارد ندارد
امکان ارتباط شما حتی پس از اتمام دوره با متخصص مربوطه در صورت وجود ابهام یا سوالی در مورد مصرف غذاها دارد ندارد ندارد
راهکارهایی برای افزایش سطح فعالیت بدنی متناسب با اختلال گوارشی شما + نکات عملی برای کاهش مصرف چربی دارد ندارد ندارد
راهکارهای حداکثر استفاده از مواد غذایی و بروز حداقل اختلالات گوارشی + پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مزمن دارد ندارد ندارد
کد تخفیف ۲۰ درصدی در صورت پایبندی به رژیم برای دوره بعدی رژیم دارد ندارد ندارد
یک دوره رژیم کاهش و یا افزایش وزن برای شما یا دوستان و اقوام به صورت کاملاً رایگان دارد ندارد ندارد
قیمت 400 350 250
خرید
قیمت پکیج + پشتیبانی خصوصی 700 650 430
خرید پکیج + پشتیبانی خصوصی

خرید رژیم کیسه صفرا را چگونه انجام دهیم؟ نکاتی که باید برای دفع رژیم سنگ کیسه صفرا انجام داد شامل چه مواردی است؟ چگونه می توان بهترین رژیم غذایی برای دفع سنگ کیسه صفرا را پیدا کرد؟ چه نکاتی باید در خرید رژیم غذایی کیسه صفرا رعایت شوند؟

سوالاتی از قبیل سوالات فوق یا مواردی که شبیه به آن هستند، جز مجموعه ای از سوالاتی محسوب می شوند که برای افرادی که به سنگ کیسه صفرا مبتلا هستند و قصد دارند آن را دفع کنند یا به تازگی عمل جراحی برداشتن سنگ کیسه صفرا را انجام داده اند، زیاد پیش می آید.

به این ترتیب با توجه به این که رعایت رژیم غذایی سنگ کیسه صفرا اهمیت بسیار زیادی دارد، قصد داریم در این مقاله از وب سایت دکتر فود اطلاعاتی در ارتباط با این نوع رژیم در اختیارتان قرار دهیم؛ پس در ادامه و تا پایان همراه ما باشید؛ مطمئن باشید پشیمان نمی شوید.

اطلاعاتی در ارتباط با کیسه صفرا

پیش از انکه بخواهیم در ارتباط با خرید رژیم کیسه صفرا با یک دیگر صحبت کنیم، نیاز می دانیم در چند کلمه کیسه صفرا را به شما معرفی کنیم؛ خوب است بدانید این کیسه صفرا اندامی بسیار کوچک در قسمت زیرین کبد است که وظیفه آن ترشح صفرا است.

صفرا تاثیر مستقیمی در تجزیه چربی های مختلف خواهد داشت؛ لازم به ذکر است در برخی مواقع ممکن است سنگ های کوچکی مسیر صفرا به روده را مسدود کنند؛ در این حالت می توانیم بگوییم سنگ کیسه صفرا ایجاد شده است.

بهترین رژیم دفع سنگ کیسه صفرا

در ادامه این قسمت اطلاعاتی در ارتباط با خوراکی هایی که باید و نباید در هنگام دفع سنگ کیسه صفرا خورده شوند؛ در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

البته پیش از آن خوب است بدانید هیچ نوع رژیم خاصی نمی تواند از ابتدا به سنگ کیسه صفرا پیشگیری کند و یا باعث دفع آن شود؛ اما به طور کلی تمام این موارد می توانند این روند را تسهیل کنند.

نکته اول در رژیم سنگ کیسه صفرا

به عنوان اولین نکته در رژیم غذایی برای دفع سنگ کیسه صفرا نیاز می دانیم به این مسئله اشاره کنیم که پزشکان توصیه می کنند به منظور آسان تر شدن این عملیات دفع روزانه تا 5 واحد میوه و سبزی مصرف کنید.

نکته دوم در رژیم سنگ کیسه صفرا

به عنوان نکته دوم که باید در رژیم دفع سنگ کیسه صفرا رعایت شود، توصیه می کنیم تا حد امکان به مصرف غذاهای پر فیبر بپردازید؛ از جمله این غذاها نیز می تون به میوه، سبزیجات، جو و محصولات سبوس داری مانند نان، پاستا و برنج اشاره کرد.

نکته سوم در رژیم سنگ کیسه صفرا

نکته بعدی که باید در هنگام خرید رژیم غذایی سنگ کیسه صفرا و رعایت آن به ان توجه کنید، این هست که بهتر است مایعات زیادی بنوشید، توصیه می شود مقدار این مایعات چیزی در حدود حداقل دو لیتر در روز باشد.

نکته چهارم در رژیم سنگ کیسه صفرا

به عنوان آخرین نکته در این قسمت که بایستی در هنگام خرید رژیم کیسه صفرا به آن دقت کنید و حتما حتما ان را رعایت کنید می توان به این مسئله اشاره کرد که بهتر است تا جایی که می توانید چربی های اشباع را مصرف نکنید.

از جمله موادی که حاوی مقادیر زیادی از چربی های اشباع هستند نیز می توان به کره حیوانی، پنیر، کیک، شکلات، بیسکوئیت و…. اشاره کرد.

در نهایت پیشنهاد می شود به جای مصرف این نوع چربی های اشباع مصرف چربی های غیر اشباع را در رژیم غذایی  خود قرار دهید؛ ازجمله این موارد می توان به روغن های غیر حیوانی از جمله آفتابگردان، کلزا، زیتون، آواکادو آجیل و دانه های مختلف اشاره کرد.

پس در هنگام خرید رژیم غذایی سنگ کیسه صفرا خود به این موارد نیز دقت کنید و تلاش کنید که آن ها در برنامه رژیم شما گنجانده شده باشند.

بهترین رژیم غذایی بعد از برداشتن سنگ کیسه صفرا

در قسمت قبلی در ارتباط با مواردی صحبت کردیم که مصرف ان ها می تواند تاثیر بسزایی بر روی دفع سنگ کیسه صفرا بگذارد؛ اما در این جا به رعایت یک سری نکات در ارتباط با بهترین رژیم غذایی بعد از برداشتن کیسه صفرا صحبت خواهیم کرد.

خوب است بدانید توصیه می شود افرادی که جراحی سنگ کیسه صفرا را انجام داده اند؛ تاچند روز از مصرف موادغذایی جامد و همچنین مشروبات الکلی دوری کنند.

همچنین پیشنهاد می شود، پس از گذشت چند روز پس از عمل وقتی قصد دارند مواد غذایی جامد را به لیست غذاهای روزانه شان اضافه کنند از خوردن غذاهای چرب، تند، نفخ دار و سرخ شده اکیدا بپرهیزند.

از جمله غذاهایی که توصیه می شود افراد پس از انجام این عمل جراحی و در هنگام رعایت رژیم غذایی مناسب برای مبتلایان به سنگ کیسه صفرا آن ها را مصرف کنند می توان به غذاهای دریایی، سینه مرغ و بوقلمون، حبوبات، انواع آجیل و دانه ها، سبزیجات با برگ های سبز، لبنیات کم چرب و غلات کامل اشاره کرد.

چه نکاتی باید در خرید رژیم غذایی کیسه صفرا رعایت شوند؟

به عنوان آخرین مطلب اگر بخواهیم به سوال فوق پاسخ دهید باید بگوییم بهترین رژیم غذایی سنگ کیسه صفرا رژیمی است که به صورت اختصاصی برای بدن شما نوشته شده باشد، شرایط و بیماری ها و مشکلات شما در آن گنجانده شده باشند و همچنین کم ترین وقت را در آماده کردن مواد غذایی برای رژیم از شما بگیرد.

به این ترتیب توصیه می کنیم وقت زیادی برای رژیم خود بگذارید، موارد مختلف را بررسی کنید و نکات گفته شده را در هنگام خرید ان حتما حتما رعایت کنید؛ مطمئن باشید که موفق می شوید.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم اطلاعات شما را در زمینه، خرید رژیم کیسه صفرا، رژیم غذایی بعد از برداشتن سنگ کیسه صفرا، رژیم غذایی برای دفع آن  و به طور کلی رژیم غذایی مناسب برای مبتلایان به سنگ کیسه صفرا افزایش دهیم.

امیدواریم مطالبی که در اختیار شما عزیزان قرار دادیم مفید واقع شده باشند و بتوانید از آن ها در راستای حل مشکلات خود و خرید رژیم کیسه صفرا به بهترین نحو استفاده کنید.

پشتیبان خصوصی چیست؟

تا الان چند بار رژیم گرفتید و آن را شکستید و دیگه ادامه ندادید؟
میدونی چرا در آن لحظه این اتفاق میفته؟ چون تو از لحاظ روانی به اندازه کافی برای آن لحظه قوی نشدی!پشتیبان خصوصی دقیقا برای این لحظات کنارته تا پایداری در رژیمت بره بالا و نتایج تلاش و زحماتت را هدر ندی،همچنین باعت بشه در هزینه ات هم صرفه جویی بشه!
طبق تجربه ما،مراجعینی که رژیم با پشتیبان خصوصی داشتند،درصد موفقیت بیشتری داشته و در زمان کوتاه تری به نتایج دلخواهشون رسیده اند.

فهرست