آلرژی و بیماری های خاص

پکیج آلرژی و عدم تحمل غذایی

دوری از ماده آلرژی زا تنها راه درمان آلرژی می باشد اما درمان های دارویی تنها راه برای از بین بردن علائم آلرژی است ودرمان قطعی محسوب نمی شود. دراین بیماری ها مصرف برخی موادغذایی یا داشتن رژیم غذایی اشتباه منجر به عود بیماری می شود که با رعایت رژیم غذایی مناسب می توان سرعنت بیشرفت آن را کاهش داد و علایم بیماری را راحت تر کنترل نمود.

آلرژی و عدم تحمل غذایی دو مسئله مهم در زمینه تغذیه و سلامتی هستند که بر روی کیفیت زندگی افراد تأثیر می‌گذارند. آلرژی غذایی یک واکنش افزایشی و غیرمترقبه سیستم ایمنی به خوراکی خاص است که می‌تواند علائمی متنوع از جمله سرفه، عطسه، تورم، و در بعضی موارد حتی واکنش‌های حاد مانند آنافیلاکسی را ایجاد کند. در مقابل، عدم تحمل غذایی نتیجه ناتوانی بدن در هضم یک ماده خاص در غذا است که می‌تواند به علائمی از جمله معده درد، اسهال، و سوزش معده منجر شود.

آلرژی و عدم تحمل غذایی
آلرژی و بیماری های خاص
روماتیسم

پکیج روماتیسم

در این دسته بیماران باید حساسیت های غذایی فردی شناسایی شده و این غذاهای خاص از رژیم غذایی حذف گردند. هم چنین بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید اکثرا دچار سوء تغذیه میشوند.این سوء تغذیه در اثر کاهش وزن و کاچکسی ناشی از تولید سیتوکین ها عارض میشود . در بیمارانی که دچار التهاب مزمن مفاصل هستند تولید فاکتور های التهابی و میزان متابولیسم پایه و شکست پروتئین )ماهیچه( راافزایش میدهد .به همین دلیل افزایش دریافت انرژی و پروتئین در این بیماران توصیه میشود.

خدمات پکیج 60 روزه پکیج 30 روزه
مشاوره تخصصی 30 دقیقه‌ای و ارائه رژیم غذایی جهت تسریع درمان دارویی شما دارد دارد
ارتباط مستقیم با متخصص در طول دوره دارد دارد
شناخت عادات و رفتارهای غذایی شما و اصلاح آنها دارد دارد
تفسیر نتایج آزمایشات شما دارد دارد
ارائه توصیه‌های تغذیه‌ای مرتبط با بیماری و مشکلات شما دارد دارد
مشاوره در خصوص تداخل داروها و رژیم غذایی شما در صورت لزوم دارد دارد
بررسی تداخل غذا و دارو و تفسیر آزمایشات مرتبط دارد ندارد
تجویز مکمل در صورت لزوم دارد ندارد
بررسی هفتگی روند پیشرفت رژیم دارد ندارد
ارائه کالاهای بازار براساس بیماری شما و دستور استفاده از آنها دارد ندارد
در آخر دوره ارائه رایگان فایل آموزشی روش طبخ و تهیه انواع غذاها برای جلوگیری از حساسیت شما دارد ندارد
قیمت 500 280
خرید
قیمت پکیج + پشتیبانی خصوصی 800 400
خرید پکیج + پشتیبانی خصوصی

پشتیبان خصوصی چیست؟

تا الان چند بار رژیم گرفتید و آن را شکستید و دیگه ادامه ندادید؟
میدونی چرا در آن لحظه این اتفاق میفته؟ چون تو از لحاظ روانی به اندازه کافی برای آن لحظه قوی نشدی!پشتیبان خصوصی دقیقا برای این لحظات کنارته تا پایداری در رژیمت بره بالا و نتایج تلاش و زحماتت را هدر ندی،همچنین باعت بشه در هزینه ات هم صرفه جویی بشه!
طبق تجربه ما،مراجعینی که رژیم با پشتیبان خصوصی داشتند،درصد موفقیت بیشتری داشته و در زمان کوتاه تری به نتایج دلخواهشون رسیده اند.