کاهش وزن

رژیم لاغری دکترفود

چاقی و اضافه وزن نه تنها زیبایی ظاهری شما را تحت تأثیر قرار میدهد، بلکه میتواند بر سلامتی شما نیز اثرات منفی داشته باشد. اما نگران نباشید، دریافت رژیم لاغری دکتر فود راه حلی ایده آل برای رسیدن به تناسب اندام و سلامتی دلخواه شماست!
با خرید رژیم لاغری دکتر فود، هر روز خود را با انرژی و اعتماد به نفس بیشتری آغاز کنید و قدمی محکم به سوی زندگی سالم تر بردارید!

کاهش وزن
خدمات پکیج سوم 3ماهه  پکیج دوم 2ماهه پکیج اول 1ماهه
مشاوره تخصصی و ارزیابی دقیق شرایط شما دارد دارد دارد
پیگیری و پشتیبانی آنلاین و پاسخگویی به سوالات شما در طول دوره زیر نظر کارشناس تغذیه دارد دارد دارد
امکان تغییر رژیم در صورت نیاز در طول دوره دارد دارد دارد
امکان ارسال آزمایشات و داروهای مصرفی جهت تفسیر و استفاده از نتایج در تنظیم برنامه غذایی دارد دارد دارد
ارائه توصیه های مرتبط با مشکلات شما و بررسی هفتگی روند پیشرفت رژیم و تغییرات دارد دارد دارد
تجویز مکمل در صورت نیاز دارد دارد دارد
مشاوره تلفنی و تصویری با کارشناس تغذیه دارد دارد ندارد
راهکارهای رفتاری دارد دارد ندارد
ارائه ورزش های موضعی دارد ندارد ندارد
رژیم تثبیت وزن رایگان دارد ندارد ندارد
رسپی غذاهای رژیمی دارد ندارد ندارد
قیمت 795 585 300
خرید
قیمت پکیج + پشتیبانی خصوصی 1,215 885 380
خرید پکیج + پشتیبانی خصوصی

پشتیبان خصوصی چیست؟

تا الان چند بار رژیم گرفتید و آن را شکستید و دیگه ادامه ندادید؟
میدونی چرا در آن لحظه این اتفاق میفته؟ چون تو از لحاظ روانی به اندازه کافی برای آن لحظه قوی نشدی!پشتیبان خصوصی دقیقا برای این لحظات کنارته تا پایداری در رژیمت بره بالا و نتایج تلاش و زحماتت را هدر ندی،همچنین باعت بشه در هزینه ات هم صرفه جویی بشه!
طبق تجربه ما،مراجعینی که رژیم با پشتیبان خصوصی داشتند،درصد موفقیت بیشتری داشته و در زمان کوتاه تری به نتایج دلخواهشون رسیده اند.

نتایج رژیم لاغری دکترفود

نتایج رژیم لاغری آنلاین
رژیم کاهش وزن آنلاین

رضایت از رژیم لاغری

دریافت رژیم لاغری، اراده کردن برای دریافت کالری کم تر، داشتن بدنی سالم تر و زیبا تر کاری است که همه ما حداقل یک بار برای انجام آن پیش قدم شده ایم و علاقه به دنبال کردنش داریم.

اما ممکن است ندانیم که چگونه میتوان بهترین رژیم لاغری آنلاین یا حضوری را دریافت کرد، که همین مسئله در تعداد زیادی از موارد باعث شکست افراد در زمینه دریافت رژیم لاغری می شود.

به همین ترتیب امروز در این مقاله از وب سایت دکتر فود تصمیم داریم در ارتباط با ویژگی های بهترین رژیم کاهش وزن آنلاین و حضوری با یک دیگر صحبت کنیم.

اگر شما هم قصد خرید رژیم لاغری و موفقیت در آن برنامه را دارید، در ادامه و تا پایان مقاله همراه ما باشید، مطمئن باشید از خواندن آن پشیمان نمی شوید.

کامل بودن از لحاظ گروه های غذایی

جالب است بدانید بسیاری از افراد می پندارند با حذف یک ماده غذایی خاص می توانند کاهش وزن خوبی را تجربه کنند، اما با توجه به تحقیقاتی که انجام شده، ثابت شده است بهترین برنامه رژیم لاغری رژیمی است که در آن تمام گروه های موادغذایی البته در اندازه های متعادل گنجانده شده باشد.

حذف نشدن وعده های غذایی

مشکل دیگری که در تعداد زیادی از رژیم های ناموفق وجود دارد، این هست که افراد به حذف کامل یک وعده غذایی می پردازند،

این در حالی است که انجام چنین کاری آن ها را از دریافت ریز مغذی های زیادی محروم می کند و ریسک مشکلاتی از جمله مقاومت به انسولین و افزایش چربی شکمی را بالا می برد؛ پس این مسئله را به عنوان یک نکته دیگردر دریافت رژیم لاغری و موفقیت در آن در نظر بگیری

در دسترس بودن رژیم لاغری

مشکل و عیب دیگری که در تعداد زیادی از رژیم های غذایی وجود دارد و باعث عدم موفیت افراد می شود، این هست که در برنامه رژیم لاغری آن ها مواد غذایی خاصی وجود دارد.

مسلما این مواد غذایی خاص هم هزینه ی زیادی را به فردی که قصد کاهش وزن دارد، تحمیل میکنند و هم افراد را اصطلاحا در دردسر زیادی می اندازند.

به این ترتیب لازم می دانیم به عنوان یکی دیگر از ویژگی های بهترین رژیم غذایی آنلاین یا حضوری به دردسترس بودن موادغذایی داخل آن برنامه اشاره کنیم.

منحصر به فرد بودن

همانطور که مسلما از این مسئله اطلاع دارید، ویژگی ها، مشکلات، سبک زندگی، سلایق و ذائقه افراد مختلف یک جامعه نسبت به هم تفاوت های بسیار زیادی دارند.

به این ترتیب نمی توان برای تمام افراد ان جامعه یک رژیم غذایی آنلاین یا حضوری شبیه به هم توصیه کرد، پس بر اساس این مطالب می توان گفت یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام خرید رژیم لاغری به آن دقت کنید این مسئله هست که ان رژیم باید بر اساس ویژگی های شغلی، مشکلات و مواردی از این قبیل که صرفا به شما مربوط است طراحی شده باشد.

مصرف آب کافی

مسئله دیگری که در هنگام دریافت رژیم لاغری به آن توجه نمی شود، این مسئه هست که در یک رژیم خوب افراد بایستی به اندازه کافی آب مصرف کنند.

لازم به ذکر است که کم آبی بدن می تواند مشکلات زیادی را اعم از آسیب به کلیه ، پایین آمدن متابولیسم بدن و در نهایت حتی استپ وزنی را برای افراد به وجود بیاورد.

ورزش

در یک جمعی وقتی نام از کاهش وزن، خرید رژیم لاغری، دریافت رژیم لاغری آنلاین و مواردی از این قبیل به میان می آید، چیزی که مردم غالبا راجع به آن صحبت می کنند روش های کاهش دریافت کالری و مواردی از این قبیل هست.

اما خوب است بدانید، مسئله مهم و تاثیر گذار دیگری که باعث موفقیت رژیم کاهش وزن آنلاین شما می شود، این هست که ورزش را فراموش نکنید، زیرا انجام هر نوع فعالیت ورزشی، از جمله ورزش های هوازی، غیر هوازی و ….. میتواند در موفقیت رژیم لاغری آنلاین یا حضوری شما اثر بگذارد.

پخت غذا در منزل

اگر قصد دارید در رژیم کاهش وزنی که می گیرید، موفق عمل کنید، فقط به دنبال خرید بهترین رژیم لاغری نباشید، زیرا تغییر یک سری عادات نیز می تواند در موفقیت شما اثرگذار باشد.

به این ترتیب پیشنهاد می کنیم تا حد ممکن غذای خود را در منزل میل کنید و از استفاده از غذاهایی که در رستوران ها طبخ می شوند تا حد ممکن پیشگیری کنید زیرا مطئنا کالری بیشتری خواهند داشت.

کاهش مصرف قندهای ساده

همانطور که می دانید، فارغ از تاثیری که کالری قند های ساده بر روی بدن ما میگذارد، این مواد میتوانند مشکلات سلامتی متعددی را برای افراد ایجاد کنند.

به این ترتیب توصیه ما این هست که در کنار خرید بهترین رژیم لاغری تا حد ممکن از مصرف قند های ساده جلوگیری کنید، با انجام این کار هم از ایجاد مشکلات سلامتی از جمله ابتلا به بیماری هایی مثل قند خون برای خود پیشگیری خواهید کرد و هم تناسب اندام خواهید داشت.

مصرف میان وعده

در قسمت های قبلی در ارتباط با اثر حذف نکردن وعده های غذایی در داشتن یک رژیم موفق با شما زیاد صحبت کردیم، اما خوب است بدانید یکی دیگر از ویژگی های بهترین رژیم برای لاغری این هست که افراد در کنار مصرف تمام وعده هایشان میان وعده های کاملی نیز دریافت کنند.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم اطلاعات متنوعی در ارتباط با ویژگی های بهترین رژیم لاغری آنلاین و حضوری در اختیارتان قرار دهیم، تا اگر قصد دریافت یک رژیم لاغری آنلاین یا حضوری را دارید، بتوانید این کار را به بهترین نحو انجام دهید و به اهداف خود در برسید.

اما در پایان لازم می دانیم به این مسئله اشاره کنیم که اگر مکانی را سراغ ندارید، تا به شما در خرید رژیم لاغری کمک کند و رژیمی مرتبط با استاندارد های فوق ارائه کند، سری به وب سایت دکتر فود بزنید.

زیرا با استفاده از خدمات آنلاین و حضوری کلینیک دکترفود، خواهید توانست بهترین دستورات و برنامه رژیم لاغری را بر اساس شرایط و ویژگی های زندگی تان دریافت کرده و بدنی سالم و زیبا داشته باشید؛ پس وقت را غنیمت بشمارید و همین الان دست به کار شوید، موفق باشید.

فهرست