رژیم غذایی کبد چرب

رژیم درمانی کبد + رژیم پاکسازی کبد چرب

آیا میدانستید که رژیم کبد چرب میتواند شما را از شر التهاب و مشکلات کبدی نجات دهد؟ با رژیم پاکسازی کبد چرب دکترفود، شاهد بهبود قابل توجهی در سلامت کبد خود خواهید بود آن هم بدون نیاز به داروهای شیمیایی!

کبد، کلید سلامتی شماست. اما وقتی کبد چرب میشود، عملکرد آن مختل و سلامتی شما به خطر می افتد. برنامه هفتگی رژیم غذایی کبد چرب ما، با تکیه بر دانش تغذیه ای روز و مکمل های کمکی، به شما کمک میکند تا کبدی سالم داشته باشید.

پس چرا منتظرید؟ همین حالا با ما تماس بگیرید و گامی بزرگ به سوی سلامتی بردارید. با رژیم کبد چرب دکترفود، سلامتی را به خانه بیاورید و زندگی پرانرژی تری را تجربه کنید!

برنامه هفتگی رژیم غذایی کبد چرب
خدمات پکیج 60 روزه طلایی پکیج 60 روزه نقره‌ای پکیج 30 روزه فیروزه‌ای
مشاوره تخصصی و ارائه رژیم غذایی دارد دارد دارد
ارائه تمام توصیه‌های غذایی لازم متناسب با شما دارد دارد دارد
ارسال لیست جانشینی برای سهولت در پیروی شما از رژیم دارد دارد دارد
امکان برقراری ارتباط از طريق واتساپ دارد دارد دارد
ارتباط مستقیم با متخصص در طول دوره دارد دارد دارد
بررسی هفتگی روند پیشرفت رژیم دارد دارد ندارد
تجویز مکمل دارد دارد ندارد
عضویت در گروه پرسش و پاسخ دارد دارد ندارد
در نظر گرفتن تداخلات دارو و غذا دارد دارد ندارد
آنالیز نتایج آزمایشگاهی + مشاوره دارد ندارد ندارد
رژیم رایگان در صورت پای بندی و رسیدن به اهداف رژیم برای دوره بعدی دارد ندارد ندارد
ارائه راهکارهایی برای جلوگیری از استپ وزنی دارد ندارد ندارد
امکان ارتباط شما حتی پس از اتمام دوره با متخصص مربوطه در صورت وجود ابهام یا سوالی در مورد مصرف غذاها دارد ندارد ندارد
قیمت  675 600 375
خرید
قیمت پکیج + پشتیبانی خصوصی 975 900 555
خرید پکیج + پشتیبانی خصوصی

پشتیبان خصوصی چیست؟

تا الان چند بار رژیم گرفتید و آن را شکستید و دیگه ادامه ندادید؟
میدونی چرا در آن لحظه این اتفاق میفته؟ چون تو از لحاظ روانی به اندازه کافی برای آن لحظه قوی نشدی!پشتیبان خصوصی دقیقا برای این لحظات کنارته تا پایداری در رژیمت بره بالا و نتایج تلاش و زحماتت را هدر ندی،همچنین باعت بشه در هزینه ات هم صرفه جویی بشه!
طبق تجربه ما،مراجعینی که رژیم با پشتیبان خصوصی داشتند،درصد موفقیت بیشتری داشته و در زمان کوتاه تری به نتایج دلخواهشون رسیده اند.

رضایت کاربران از رژیم کبد چرب دکترفود

خرید رژیم کبدی
رژیم غذایی کبد چرب
رژیم پاکسازی کبد چرب
رژیم درمانی کبد چرب

رژیم کبد چرب چگونه است و چه ویژگهایی‌ دارد؟ چگونه بهترین کلینیک را برای دریافت رژیم پاکسازی کبد چرب پیدا کنیم؟ بهترین رژیم غذایی کبد چرب چه رژیمی است؟ برنامه هفتگی رژیم غذایی کبد چرب چه نوع برنامه ای است؟

سوالات فوق سوالاتی است که با توجه به رشد زیاد بیماری کبد چرب و مشکلات آن زیاد از افراد پرسیده می‌شوند. به همین ترتیب امروز در این بخش از وبسایت دکتر فود به ارائه اطلاعاتی در ارتباط با تغذیه افراد مبتلا با این بیماری و ویژگی های این نوع رژیم صحبت خواهیم کرد.

پس اگر شماهم به بیماری کبد چرب مبتلا هستید و قصد دریافت یک رژیم اصولی و پایه را دارید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید؛ مطمئن باشید اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار می دهیم.

رژیم غذایی کبد چرب گرید 3

منظور از بیماری کبد چرب چیست؟

پیش از آنکه بخواهیم اطلاعات بیشتری را در ارتباط با رژیم کبد چرب در اختیارتان قرار دهیم، نیاز میدانیم چند کلمه ای در ارتباط با بیماری کبد چرب صحبت کنیم.

خوب است بدانید منظور از  کبد چرب همانطور که از نامش بر می اید، افزایش بی رویه سلول های چربی در قسمت کبد که یکی از ارگان های مهم بدن هست، خواهد بود.

بیماری کبد چرب بر اساس این که تعداد سلول های چربی چقدر هستند، طبقه بندی متفاوتی خواهد داشت؛ این طبقه بندی در ۴ گرید مختلف تقسیم میشود، در گرید۳ فیبروز کبدی و در گرید ۴ نیز سیروز کبدی رخ می‌دهد، که اگر برنامه هفتگی رژیم غذایی کبد چرب به خوبی رعایت شود به آن سطح نمی رسد.

رژیم کبد چرب

حال که در ارتباط با خود بیماری کبد چرب اطلاعاتی کسب کردید، خوب است چند کلمه ای را نیز در ارتباط با رژیم کبد چرب و ویژگی های آن صحبت کنیم.

خوب است بدانید توصیه می شود، افرادی که قصد رعایت برنامه هفتگی رژیم غذایی کبد چرب را دارند مصرف کربوهیدرات و چربی خود را به حداقل برساند.

توصیه بعدی این هست که در رژیم غذایی کبد چرب گرید ۳ خود حتما از مواد غذایی سبوس دار استفاده کنید؛ همچنین با توجه به این که شیر و به طور کلی محصولات لبنی چربی زیادی دارند، توصیه بعدی ما این هست که به منظور رعایت رژیم پاکسازی کبد چرب از شیرهای گیاهی مانند شیر بادام استفاده کنید.

همچنین نیاز میدانیم اطلاع داشته باشید که مصرف موادغذایی سرشار از ویتامین D به تعداد زیادی از افرادی که قصد رعایت رژیم غذایی کبد چرب را دارند، توصیه می شود.

از جمله مواد غذایی سرشار از ویتامین D نیز میتوان به انواع مغزها، فلفل دلمه ای قرمز، بادام زمینی و اسفناج اشاره کرد، پس این مواد را در برنامه رژیم درمانی کبد چرب خود جای دهید.

لازم به ذکر است متخصصین تغذیه  به کسانی که قصد دریافت برنامه رژیم غذایی برای کبد چرب گرید 2 را دارند توصیه می کنند دانه ی کتان و دانه های چیا را که منابع گیاهی امگا ۳ هستند به مقدار زیادی مصرف کنند.

ویژگی دیگری که بایستی در یک برنامه رژیم درمانی کبد چرب رعایت شود این هست که این گونه افراد باید به مقدار مناسبی اب مصرف کنند؛ پس حواستان به این نکته نیز باشد.

چه چیزهایی برای رژیم پاکسازی کبد چرب مضر است؟

در قسمت قبلی در ارتباط با ویژگی های رژیم غذایی برای کبد چرب زیاد صحبت کردیم و تا حدودی به ما آموختیم چگونه رژیم غذایی کبد چرب گرید 3 و سایر گرید ها را رعایت کنید.

اما در این جا مواردی را ذکر میکنیم که افراد مبتلا به کبد چرب نباید آن ها را مصرف کنند؛ پس این قسمت را نیز با دقت بخوانید.

مورد اول مضر برای کبد چرب: آبمیوه های شیرین

بسیاری می اندیشند که تنها مواد چرب برای کسانی که به کبد چرب مبتلا اند مضر است اما خوب است بدانید شکر و آبمیوه های شیرین نیز مضر هستند.

مورد دوم مضر برای کبد چرب: سوسیس و فراورده های گوشتی آماده

مسلما شماهم از این مسئله اطلاع دارید که فراورده های گوشتی مانند سوسیس، کالباس، همبرگرهای آماده و….. حاوی مقدارهای بسیار زیادی از اسید های چرب هستند به این ترتیب توصیه ما این هست که اگر قصد دارید رژیم پاکسازی کبد چرب خود را به بهترین نحو رعایت کنید از این مواد  استفاده نکنید.

مورد سوممضر برای کبد چرب: غذاهای سرخ شده

بدیهی است که غذاهای سرخ شده در روغن کالری و چربی بالایی دارند به این ترتیب برای رژیم غذایی کبد چرب گرید 3 توصیه نمی شوند.

مورد چهارم مضر برای کبد چرب: غذاهای شور

جالب است بدانید که استفاده از غذاهای شور و پر نمک نیز در رژیم غذایی برای کبد چرب توصیه نمی شود وبهتر است آن را رعایت کنید.

به این ترتیب توصیه می شود با توجه به این که فست فود ها و غذاهای کنسرو شده نمک زیادی دارند اگر میخواهید در رژیم خود موفق شوید و بیماری کبد چربتان به گرید های خطرناک نرسد؛ آن ها را مصرف نکنید یا در محدوده ی معین مصرف کنید.

مورد پنجم: کره

طبیعتا شما هم میدانید که کره میتواند بسیار مضر باشد زیرا چربی اشباع شده بالایی دارد و سطح تری گلیسرید خون و نهایتا سلول های چربی کبد را تا حد زیادی افزایش میدهد؛ به این ترتیب توصیه ما این هست که در برنامه رژیم غذایی برای کبد چرب گرید 2 خود این مورد را نیز در نظر بگیرید.

سخن پایانی

در این بخش از وب سایتمان در ارتباط با رژیم درمانی کبد چرب، ویژگی های برنامه هفتگی رژیم غذایی کبد چرب و اینکه اصلا منظور از بیماری کبد چرب چیست، زیاد با یک دیگر صحبت کردیم.

اما خوب است این نکته را نیز بدانید که نکات فوق به شما در داشتن یک رژیم پاکسازی کبد چرب کمک خواهد کرد اما کافی نخواهد بود.

زیرا برای موفقیت در هر نوع رژیمی از جمله رژیم غذایی کبد چرب نیاز هست آن برنامه غذایی به صورت شخصی برای افراد نوشته شود.

به این ترتیب به عنوان آخرین نکته پیشنهاد میکنیم اگر قصد دارید در رژیم غذایی کبد چرب گرید ۳ ، ۲ یا به طور کلی این نوع رژیم موفق باشید از کلینیک دکتر فود رژیم کبد چرب اختصاصی خود را دریافت  کنید؛ موفق باشید.

فهرست