رژیم دیابت

پکیج دیابت

با پکیج غذایی خاص ما برای رژیم دیابت، کنترل قند خون خود را به دست بگیرید و زندگی سالمتری را تجربه کنید. این رژیم برای بیماران دیابتی با دقت و بر اساس نیازهای فردی شما طراحی شده اند تا نه تنها سطح قند خون شما را متعادل نگه دارند، بلکه انرژی و نشاط روزانه شما را نیز افزایش دهند.

دیابت بارداری

با رژیم برای دیابت بارداری، سلامت خود و نوزادتان را تضمین کنید. این رژیم ها با دقت و بر اساس نیازهای منحصر به فرد دوران بارداری طراحی شده اند تا سطح قند خون شما را متعادل نگه دارند و از عوارض احتمالی جلوگیری کنند.

پکیج دیابت
خدمات پکیج 60 روزه اقتصادی پکیج 45 روزه پکیج 30 روزه
دریافت یک نوبت رژیم در طول دوره مختص به شرایط ویژه شما و نوع دیابت و سطح قند خون دارد دارد دارد
دریافت رژیم منویی یا شمارشی با توجه به شرایط و علایق شما دارد دارد دارد
مشاوره در خصوص تداخل داروها و مکمل‌ها با رژیم غذایی فرد دارد دارد دارد
تفسیر نتایج آزمایشات ارسالی بیمار دارد دارد دارد
دریافت توصیه‌های تغذیه‌ای و قندی ویژه شما دارد دارد دارد
بررسی قند خون قبل و بعد هر وعده غذایی و طراحی رژیم و شمارش کربوهیدرات با توجه به سطح قند خون دارد دارد دارد
ارائه طرز تهیه انواع میان وعده‌ها و غذاهای ویژه دیابتی دارد دارد دارد
امکان پرسیدن سوالات شما و پاسخگویی توسط پشتیبان دارد دارد دارد
بررسی هفتگی روند پیشرفت رژیم دارد دارد ندارد
تنظیم دز انسولین با توجه به مقدار کالری و کربوهیدرات رژیم دارد دارد ندارد
آموزش تهیه نوشیدنی‌ها سالادهای مناسب ویژه شما دارد دارد ندارد
رژیم سم‌زدایی برای دفع سموم ایجاد شده در خون به علت قند خون بالا دارد ندارد ندارد
توصیه های پیشگیری از عوارض دیابت مانند رتینوپاتی، نفروپاتی ،نوروپاتی دارد ندارد ندارد
قیمت 702 567 372
خرید
قیمت پکیج + پشتیبانی خصوصی 1,002 817 552
خرید پکیج + پشتیبانی خصوصی

پشتیبان خصوصی چیست؟

تا الان چند بار رژیم گرفتید و آن را شکستید و دیگه ادامه ندادید؟
میدونی چرا در آن لحظه این اتفاق میفته؟ چون تو از لحاظ روانی به اندازه کافی برای آن لحظه قوی نشدی!پشتیبان خصوصی دقیقا برای این لحظات کنارته تا پایداری در رژیمت بره بالا و نتایج تلاش و زحماتت را هدر ندی،همچنین باعت بشه در هزینه ات هم صرفه جویی بشه!
طبق تجربه ما،مراجعینی که رژیم با پشتیبان خصوصی داشتند،درصد موفقیت بیشتری داشته و در زمان کوتاه تری به نتایج دلخواهشون رسیده اند.

رژیم دیابت
رژیم دیابت
رژیم دیابت
رژیم دیابت

رژیم دیابت شامل چه مواد غذایی میشود؟ رژیم غذایی افراد دیابتی برای کاهش وزن چگونه است؟ نکات رژیم برای دیابت بارداری چیست؟ دکتر فود بهترین رژیم برای بیماران دیابتی برای کاهش وزن را ارائه میدهد.

افرادی که به دیابت نوع 1 و 2 مبتلا هستند، محدودیت هایی در رژیم غذایی دارند. رژیم قندی ها باید شامل مواردی باشد که قند خون را تنظیم کند و از بالا رفتن قند خون و ایجاد عوارض ناشی از آن جلوگیری کند. دکتر فود رژیم برای بیماران دیابتی را زیر نظر متخصصین ارائه میکند.

آیا رژیم دیابت نوع 1 و نوع 2 متفاوت است؟

رژیم لاغری دیابتی ها شامل چه مواردی است؟ مصرف چه خوراکی هایی در رژیم غذایی افراد دیابتی محدود میشود؟  رژیم برای بیماران دیابتی بسیار حائز اهمیت است. افراد مبتلا به دیابت ملاحظات خاصی در رژیم غذایی دارند. دیابت نوع 1 و نوع 2 دارد.

  • در دیابت نوع 1 سیستم ایمنی بدن، عملکرد پانکراس را مختل میکند و انسولین مورد نیاز بدن تامین نمیشود. افراد مبتلا به دیابت نوع 1 نیاز به تزریق انسولین دارند.
  • دیابت نوع 2 به دلیل مقاومت سلول های بدن به انسولین اتفاق می افتد. رژیم غذایی برای دیابت نوع 1 و نوع 2 مقداری متفاوت است.

رژیم دیابت نوع 1 چگونه است؟

افراد مبتلا به دیابت نوع 1 باید مصرف کربوهیدرات را به شدت کنترل کنند. مقدار کربوهیدرات اگر کنترل نشود، بدن دچار نوسانات شدید قند خون میشود. افراد مبتلا به دیابت نوع 1 باید مقدار کربوهیدرات را در هر وعده غذایی به صورت دقیق کنترل کنند. مقدار گرم کربوهیدارت را مشخص کنند و از حد مجاز بیشتر مصرف نکنند. مصرف 45 تا 60 گرم کربوهیدرات طبق رژیم غذایی افراد دیابتی توصیه میشود.

نوع کربوهیدرات مصرفی و نحوه مصرف آن را پزشک باید مشخص کند تا دچار مشکل نشوید. انتخاب مواد غذایی که شاخص گلیسیمی پایین دارند در رژیم غذایی برای دیابت نوع 1 استفاده میشود.

مصرف به موقع وعده های غذایی نقش مهمی در رژیم قندی ها دارد. افرادی که به دیابت نوع 1 مبتلا هستند، باید وعده های غذایی را سر وقت میل کنند. حذف وعده های غذایی یا به تاخیر انداختن آنها باعث نوسانات شدید قند خون میشود.

رژیم غذایی برای دیابت نوع 2

نکات لازم برای دیابت بارداری و رژیم غذایی لاغری افراد دیابت چیست؟ نوع 2 رژیم غذایی متفاوتی دارد. افراد مبتلا به دیابت نوع 2 باید مصرف کربوهیدرات ساده را محدود کنند زیرا قند خون را به سرعت بالا میبرند. افزایش مصرف کربوهیدرات ساده عوارضی به همراه دارد.

افزایش مصرف فیبر برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 توصیه میشود. فیبر برای رژیم لاغری دیابتی ها واجب است. متعادل نگه داشتن وزن بدن و کنترل آن نقش مهمی در سلامت افراد دیابتی دارد. کنترل وزن بدن برای دیابت بارداری و رژیم غذایی لاغری نیز مفید است. مصرف چربی های سالم در رژیم غذایی افراد دیابتی منظور میشود.

رژیم دیابت نوع 1 برای کاهش وزن

رژیم قندی ها برای کاهش وزن چگونه است؟ افرادی که به دیابت نوع 1 مبتلا هستند باید از برنامه غذایی خاصی پیروی کنند. اگر میخواهند وزنشان کاهش یابد، باید برنامه غذایی خود را از متخصصین دریافت کنند تا علاوه بر کاهش وزن، قند خون را کنترل کنند. دکتر فود رژیم لاغری افراد دیابتی را زیر نظر متخصصین ارائه میدهد. اکنون چند نکته درباره رژیم لاغری افراد دیابتی یاد آوری میکنیم.

مصرف پروتئین در رژیم دیابت برای کاهش وزن توصیه میشود

سعی کنید مواد غذایی پروتئینی را فراموش نکنید. مصرف پروتئین برای کنترل قند خون مناسب است. مواد‌ غذایی پروتئینی که انتخاب میکنید نباید قند خون را از کنترل خارج کنند. درباره نحوه و مقدار مصرف پروتئین ها با پزشک خود مشورت کنید.

افزایش مصرف سبزیجات و کاهش مصرف نشاسته در رژیم قندی ها مفید است

مصرف میوه و سبزیجات برای دیابت بارداری و رژیم غذایی دیابت نوع 1 توصیه میشود. مصرف سبزیجات را فراموش نکنید. سبزیجات منبع خوبی از مواد مغذی و ویتامین ها هستند که برای سلامت بدن و رژیم برای بیماران دیابتی ضروری است. سبزیجاتی انتخاب کنید که فاقد نشاسته و مواد قندی هستند.

مصرف غلات، حبوبات و مغز ها در رژیم دیابت نوع 1 برای کاهش وزن توصیه میشود

حبوبات منبع خوبی برای تامین فیبر هستند که برای رژیم کاهش وزن ضروری هستند. غلات و مغز ها پروتئین و مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین میکنند و برای کنترل قند خون نیز مفید هستند. مصرف موارد ذکر شده باید طبق نظر پزشک باشد تا دچار مشکل نشوید.

نوشیدن آب کافی بخش مهمی از رژیم دیابت نوع 1 است

نوشیدن آب کافی و متعادل نگه داشتن مایعات بدن برای کنترل قند خون مناسب است.

رژیم دیابت نوع 2 برای کاهش وزن شامل چه مواردی است؟

کاهش وزن برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 نیازمند رعایت مواردی است. رعایت این موارد منجر به کاهش وزن و کنترل قند خون میشود.

مصرف فیبر برای رژیم لاغری دیابتی نوع دو توصیه میشود

مصرف غذاهایی که فیبر زیادی دارند برای کاهش اشتها و کمک به کاهش وزن مفید است. کنترل قند خون در کنار مصرف فیبر برای کاهش وزن حائز اهمیت است. مقدار غلات مصرفی و نحوه مصرف را پزشک مشخص میکند.

مصرف کربوهیدرات های پیچیده برای رژیم دیابت نوع 2 توصیه میشود

مصرف این کربوهیدرات ها برای دیابت بارداری و رژیم غذایی دیابت نوع 2 توصیه میشود. کربوهیدرات های پیچیده برای کنترل قند خون مفید هستند. مصرف این کربوهیدرات ها باعث کنترل قند خون در کنار رژیم لاغری دیابتی نوع 2 میشود. متخصصین مصرف کربوهیدرات پیچیده در رژیم برای دیابت بارداری لحاظ میکنند.

پروتئین های کم چرب برای کاهش وزن در رژیم لاغری دیابتی ها منظور میشود

مصرف پروتئین های سالم و کم چرب برای کنترل قند خون و جلوگیری از اضافه وزن مفید است. نحوه مصرف و مقدار پروتئین و مواد غذایی کم چرب را پزشک مشخص میکند.

کاهش مصرف مواد قندی نقش مهمی در کنترل قند خون و کاهش وزن دارد

مصرف مواد غذایی حاوی قند را به حداقل برسانید. مصرف قند برای بیماران دیابتی میتواند بسیار خطرناک باشد و عوارض جدی به دنبال داشته باشد.

در پایان

به عنوان نتیجه گیری درباره مطالب فوق میتوان گفت که رژیم غذایی افراد دیابتی دارای محدودیت هایی است. رژیم برای دیابت بارداری و دیابت نوع 1 و نوع 2 شامل مصرف برخی خوراکی ها و محدود کردن مصرف برخی غذاهای دیگر است.

متخصصین دکتر فود بهترین رژیم برای دیابت بارداری و رژیم لاغری برای دیابت نوع 1 و 2 را با قیمت مناسب به فروش میرسانند. این رژیم های غذایی اثر بخشی بالایی دارند و به کاهش وزن شما در کنار کنترل قند خون کمک میکنند.

فهرست