آسان ترین راه کاهش 10 کیلوگرم از وزن با ذکر قدم به قدم مسیر واقعی

نتایج رژیم از خدمات آنلاین

خب قدم به قدم باهام بیا جلو که راه و روش سریع، آسان، اصولی، علمی و حرفه ای کاهش 10 کیلوگرم از وزنت رو بهت بگم.

می دونم که می دونی ولی من باب یادآوری عرض می کنم که حتی 10 کیلوگرم اضافه وزن ریسک فاکتورانواع و اقسام بیماریهای مزمن مثل بیماری قلبی-عروقی، سرطان، دیابت، سندرم تخمدان پلی کیستیک و کلی از مشکلات دیگه هست. الان کامل تصمیمتو گرفتی برای کاهش وزن یا هنوز مرددی؟

خب بذار اینم بگم که کاهش 10 کیلوگرمی وزن اون غولی که تو فکر می کنی نیست. یه ذره ذهنیتت رو از دانسته ها و تجربیات منفی قبلی که نسبت به کاهش وزن داشتی پاک کن و به قول معروف “فنجانت را خالی کن” یعنی ذهنت رو خالی و صاف کن که میخوام با کلی چیزای خوب و درست و اصولی پرش کنم. قبول؟ در ادامه آسان ترین روش کاهش وزن را می گویم. پس با ما باشید.

مسیری که میخوام برات بگم پر از جذابیته. چراش رو خودت متوجه میشی. مسیری که جذاب باشه آدم دلش میخواد تا تهش بره و خسته نمی شه، رها نمی کنه و اعصابش بهم نمیریزه. اینم قبول داری؟

یه خبر خوش بهت بدم: بدون اینکه خودت یا اطرافیانت متوجه بشین وزنت کم میشه. چی بهتر از این؟ یعنی اینکه هرجایی بری از مهمونی گرفته تا تولد تا عروسی یا مسافرت، در هر شرایطی می تونی این مسیر رو ادامه بدی و هیچ محدودیتی نداری و نیازی نیست برات غذای جداگانه درست کنن یا خودت با خودت غذاببری و خجالت بکشی. اصلا هیچ کدوم از اینها نیاز نیست.

مطالب مرتبط ----> رضایت مشتری از کاهش وزن اصولی دکتر فود

حالا با همه ی اینها چند درصد آماده ی طی کردن این مسیر هستی؟ اگر جوابت زیر80 باشه که اصلا ادامه ی مطلب رو نخون که به دردت نمی خوره. اگر جوابت بالا 80 هست بیا شروع کنیم و زودتر بریم سراغ اصل مطلب.

در ابتدا از مراجعه کننده ی خوب و با اراده مون صحبت کنم که همین مسیر رو طی کرده و تونسته 10 کیلوگرم از وزنش رو در مدت زمان 4 ماه کاهش بده. در زمان مراجعه، ایشون مبتلا به کم کاری تیروئید، کیست تخمدان و پستان و کم خونی فقر آهن بود. وزن اولیه 97.5 با قد 167 داشت. دفعه دوم مراجعه، وزنش به 95.5 رسید. دفعه سوم 91، دفعه چهارم 90.5 و دفعه آخر 87. فاصله ی زمانی مراجعه ها تقریبا یک ماه بود و منظم و دقیق هم برنامه رو اجرا میکرد و هم سر تایم مقرر مراجعه میکرد. حالا باهم ببینیم چه قدم هایی برای رسیدن به این هدف قشنگ و مهم طی شده.

بهترین کلینیک رژیم لاغری در سعادت آباد

چه قدم هایی لازمه تا به هدف 10 کیلوگرم کاهش وزنت برسی؟

قدم اول: شروع یک مسیر جدید نیازمند تصمیم راسخه. یه تصمیم از ته ته قلبت. بذار از تصمیم خانم بختیاری که 10 کیلو از وزنش رو طی 4 ماه کم کرده برات بگم که اولش با کلی ناامیدی مراجعه کرده بود ولی یه نکته مهم اینه که مراجعه کرد یعنی یه چیزی کشوندتش به سمت متخصص تغذیه. خب قطعا که فقط مراجعه کردن به تنهایی کافی نیست ولی ته دلش یه امید قوی میدرخشید و درون خودش یه دلیل محکم برای یه تصمیم محکم داشت.

قدم دوم: مراجعه به متخصص واقعی. در انتخاب فردی که قراره این مسیرکاهش وزن 10 کیلویی رو باهاش طی کنی خیلی دقت کن. تحصیلاتش، شماره نظام پزشکیش، تجربه و علمش همه و همه مهمن و میتونن روی درست یا نادرست طی شدن مسیرت تاثیر بزرگی بذارن.

قدم سوم: به هیچ عنوان به حرف در و همسایه گوش نکن. چه در مورد مصرف قرص ها و دمنوش های لاغری چه در مورد رژیم من درآوردی که خودشون گرفتن. اینو هیچ وقت فراموش نکن که رژیم غذایی یک پچیز کاملا اختصاصی و فردی هست و باید حتما براساس شرایط بدنی، مشکلات و بیماریها، فرهنگ، سنت، آزمایشات، داروهای مصرفی و شرایط زندگی خودت تنظیم بشه.

جالب است بدانید------> ارائه رژیم غذایی دکترفود به هموطنان خارج از کشور

قدم چهارم: ازهیچ چیزی خجالت نکش. هر مشکلی موردی مسئله ای داری که میتونه روی مسیرت اثر بذاره با متخصص تغذیه درمیون بذار. نگو روم نمیشه بگم قبلا صدها مدل رژیم گرفتم ولی شکوندم. نگو خجالت میکشم بگم شبا از خواب بیدار میشم واسه غذا. نگو خجالت میکشم بگم یبوست دارم. نگو سختمه بگم اراده ی محکمی ندارم. نگو روم نمیشه به متخصص بگم هزینه ی مکمل ها رو ندارم و نمیخرمشون. هر چیزی راه حلی داره پس بیان کن تا راه حل درستش بهت معرفی بشه.

قدم پنجم: متعهد باش به برگه ی رژِیم غذایی که متخصص برات نوشته. احترام قائل شو براش و از همون لحظه که رفتی خونه شروع کن به اجراش.

قدم ششم: هر احساسی در حین اجرای رژیم داشتی که برات غیر قابل تحمل بود حتما با متخصصت درمیون بذار. البته اگه رژیمت اصولی باشه بعیده چنین احساساتی رو داشته باشی اما یک درصد اگرم بوجود اومد بیان کن. رژیم غذایی درست و اصولی انقدر منعطفه که برای همه چیز یه راه حل درستی داره. خانم بختیاری که تجربه ی کاهش وزن 10 کیلوگرمی رو در مدت 4 ماه داشت بیشتر به میان وعده ها علاقه داشت تا وعده های اصلی. بعد از تنظیم رژیم، با وجود اینکه میان وعده ی زیادی براش قرار داده شده بود اما باز هم این موضوع رو با متخصص درمیون گذاشتن و رژِیمش طبق خواسته ی خودش تغییر کرد (البته با در نظر گیری اصول علمی).

قدم هفتم: لطفا به بهانه اینکه زودتر لاغر بشی، کمتر از مقداری که در رژیم نوشته مصرف نکن. با این کار متابولیسمت افت می کنه و استاپ وزنی سریع تر اتفاق میفته.

قدم هشتم: حالا که انگیزه زیادی داری یهو هیجانی نشو و بدنبال رژیم های غذایی سخت یا تک غذایی برای کاهش 10 کیلوگرم از وزنت نباش. از متخصصت نخواه چنین رژیم هایی برات تنظیم کنه چون اولا این کارو نمی کنه و ثانیا اگر نیاز به انتخاب نوع رژیم از بین رژیم های اصولی باشه، خود متخصص این انتخاب رو براساس وضعیت بدنیت انجام می ده.

مطالب مرتبط ----> دریافت بهترین رژیم لاغری

قدم نهم: میتونی پیشنهاد های غذایی مورد علاقه خودت رو به متخصص بدی که آیا موافق هست از اونها استفاده کنی و به چه مقدار مجاز به مصرف اونها هستی. مثلا خانم بختیاری شیر بز و چای ماسالا رو مدنظرش بود که از دید متخصص تغذیه هیچ ایرادی نداشت که ازشون استفاده کنه پس در رژیمش گنجانده شد.

هیچ کدوم از این قدم ها سخت نیست. برنامه غذایی کاملا قابل اجرا و بدون هیچ زجر و سختیه. متخصص همراهت هست تا انتهای مسیر و نگران هیچ چیز نباش. آسون ترین، کم هزینه ترین و بی ضرر ترین مسیر همین مسیره. شک نکن و فقط شروع کن.

برای کاهش وزن 10 کیلوگرمی چه مقدماتی لازم است؟

رژیم های کاهش وزن دکترفود چگونه است؟

درصورت وجود مشکلات گوارشی و تیروئیدی چطور میتوان طبق رژیم غذایی کاهش وزن بدون عوارض پیش رفت؟

آیا عمل جراحی اسلیو یا بای پس بهتر است یا رژیم غذایی تحت نظر متخصص تغذیه؟

بهترین راه کاهش  و حفظ وزن چیست؟

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست