میوه های کم کالری تابستان 🍒 [میوه های چربی سوز و لاغر کننده]

کاهش وزن

میوه های کم کالری و کم قند کدامند؟ کدام میوه های خشک کم کالری برای کاهش وزن مناسب هستند؟ میوه های کم کالری تابستان کدام اند؟ دکتر فود میوه های کم کالری و لاغر کننده را به شما معرفی میکند تا به رژیم غذایی خود اضافه کنید. مصرف میوه یکی از واجب ترین نکاتی است که باید برای سلامتی در نظر بگیرید. برخی میوه ها کالری و قند زیادی دارند و برای رژیم کاهش وزن مناسب نیستند. مصرف میوه های کم کالری و کم قند برای رسیدن به تناسب اندام توصیه میشود. تنوع میوه های تابستانی به شما این امکان را میدهد تا میوه کم کالری و دلخواه خود را انتخاب کنید و در رژیم کاهش وزن جای دهید.

اگر میخواهید یک رژیم لاغری موثر از یک متخصص تغذیه دریافت کنید، مقاله دریافت رژیم لاغری زیر نظر متخصص را مطالعه کنید.

آلبالو یکی از میوه های کم کالری و کم قند تابستانه است

مصرف میوه های کم کالری برای لاغری در کنار مصرف غذاهای رژیمی و ورزش، برای کاهش وزن مناسب است. اما میوه های کم کالری برای کاهش وزن کدام اند؟ آلبالو در گروه میوه هایی که کالری کم دارند ، قرار میگیرد. این میوه طعم ترشی دارد و مقدار قند آن حدودا 8.50 گرم در هر 100 گرم آلبالو است. از این رو مصرف این میوه تابستانی خوشمزه برای افرادی که نگران بالا رفتن قند خون هستند، مناسب است. هر 100 گرم آلبالو حدودا 50 تا 70 کالری دارد و برای رژیم کاهش وزن مناسب است. این میوه جزو میوه های کم کالری تابستان است که خواص بسیاری دارد.

میوه های کم کالری برای لاغری مفید هستند اما باید توجه کنید که آن میوه چه خواص دیگری نیز دارد. آلبالو دارای ترکیباتی است که کبد را از مواد مضر و سموم، پاکسازی میکند. این میوه به کاهش چربی خون و تنظیم فشار خون کمک میکند. این میوه تابستانه برای پوست، کلیه، سیستم ایمنی، سلامت قلب، درمان ریزش مو و رفع بی خوابی بسیار مفید است.

طریقه مصرف آلبالو ( یکی از میوه های کم کالری تابستان) در رژیم لاغری

چای آلبالو : آلبالو یکی از میوه های کم کالری تابستان است که میتوانید آن را به صورت چای و دمنوش استفاده کنید. چای آلبالو یک نوشیدنی مفید و ترش مزه است که علاوه بر مقدار کم کالری، مقدار زیادی فیبر دارد که به احساس سیری و کاهش اشتها کمک میکند. آلبالو از میوه های کم کالری و چربی سوز است که در روند کاهش وزن موثر است. 1 فنجان آلبالو را با 2 لیوان آب جوش در یک قوری بریزید و بگذارید دم بکشد و بنوشید.

میتوانید آلبالو را به صورت تنقلات میان وعده میل کنید. همچنین میتوانید آن را با ماست، پنیر، میوه های کم کالری دیگر مخلوط کنید و یک شیک مقوی خوشمزه درست کنید. مصرف آلبالو در وعده های غذایی و میان وعده برای سلامتی و کاهش وزن مفید است. آلبالو خشک یکی از میوه های خشک کم کالری است اما به شرطی که در فرایند خشک کردن آن از نمک استفاده نشده باشد زیرا برای فشار خون و کلیه مضر است. مصرف میوه های تازه در مقایسه با میوه های خشک کم کالری، بهتر است.

هلو یکی از میوه های کم کالری برای کاهش وزن است

میوه های کم کالری و لاغر کننده کدام اند ؟ هلو یکی از میوه هایی است و در دسته میوه هایی که کالری کم دارند قرار میگیرد. این میوه خوشمزه تابستانه بسته به نوع خشک یا تازه آن، کالری و قند متفاوتی دارد و نمیتوان همیشه آن را در گروه میوه های کم کالری برای لاغری قرار داد. یک عدد هلو متوسط حدود 58 کالری دارد و 10 گرم قند دارد. هر چه اندازه هلو بزرگ تر و میزان آن بیشتر باشد، کالری و قند آن بیشتر است. مصرف یک عدد هلو کوچک یا متوسط برای کاهش وزن مناسب است. این میوه تابستانه خواص زیادی دارد. هلو برای سلامت چشم، قلب، سیستم ایمنی و پیشگیری از سرطان بسیار مفید است.

نحوه مصرف هلو ( یکی از میوه های کم کالری برای لاغری ) در رژیم کاهش وزن

شما میتوانید این میوه خوشمزه را به چند شکل میل کنید. مصرف هلو در کنار پنیر کم چرب، ماست کم چرب و غلات در وعده صبحانه توصیف میشود. مصرف این میوه را به صورت پخته در کنار میان وعده های دیگر بسیار لذیذ و مفید است. شما میتوانید هلو را در کنار آلبالو یا میوه های کم کالری دیگر به صورت سالاد میل کنید. درست کردن شیک های پروتئینی با هلو یکی از روش های پرطرفدار مصرف میوه است.

آیا هلو خشک از میوه های خشک و کم کالری است ؟ هلو خشک چند برابر هلوی تازه کالری دارد و قند آن نیز بیشتر است. مصرف هلو به صورت تازه توصیه میشود تا کالری کمتری دریافت کنید.

میوه های کم کالری

اگر میخواهید بدانید تغذیه مناسب لاغری برای بعد از ورزش چیست مقاله بعد از ورزش چی بخوریم لاغر بشیم را مطالعه کنید.

هندوانه از میوه های کم کالری و تابستان است

کدام میوه های کم کالری برای کاهش وزن مناسب هستند؟ میوه های کم کالری و چربی سوز متنوعی در فصل تابستان وجود دارد که شما میتوانید آنها را به شیوه های مختلفی میل کنید. هندوانه حاوی مقدار زیادی آب است و طعم شیرینی دارد. هر 150 گرم هندوانه حاوی 45 کالری است و هر 100 گرم آن 6.50 گرم قند دارد. این میوه تابستانه بسیار پرطرفدار است و برای رفع کم آبی بدن در تابستان و رژیم کاهش وزن بسیار مناسب است. این میوه بدن را هیدراته نگه میدارد. حاوی ویتامین های C,A,B6 است. خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و برای کاهش دردهای عضلانی در ورزشکاران مناسب است. هندوانه حاوی فیبر است و یک گزینه مناسب برای رژیم غذایی لاغری است.

نحوه مصرف هندوانه در رژیم لاغری

شما میتوانید را در کنار میوه هایی که کالری کم دارند و قند پایینی دارند استفاده کنید. مصرف چند برش هندوانه در روز برای تامین آب و فیبر بدن مناسب است. ترکیب هندوانه و پنیر کم چرب در وعده صبحانه یک وعده مقوی و خوش طعم میسازد. مصرف آب هندوانه برای ورزشکاران بسیار مفید است. هندوانه را در سالاد میوه استفاده کنید و از خواص آن بهره مند شوید.

طالبی یک میوه مغذی و کم کالری تابستانه است

میوه های کم کالری و چربی سوز بخش مهمی از رژیم کاهش وزن هستند. دکتر فود در قسمت قبل درباره خواص میوه های خشک کم کالری و میوه های تازه نکاتی را مطرح کرد و اکنون درباره خواص میوه طالبی برای کاهش وزن صحبت میکنیم. هر 100 گرم طالبی حاوی 36 کالری و 8 گرم قند است. مصرف طالبی برای کاهش وزن و تامین انرژی بدن توصیه میشود. این میوه که از میوه های کم کالری برای کاهش وزن است، خواص زیادی دارد. طالبی حاوی منگنز است و سوخت و ساز بدن را بهبود میدهد. این میوه حاوی ویتامین A است که به تقویت بینایی کمک میکند.

طریقه مصرف طالبی ( یکی از میوه های کم کالری و لاغر کننده ) در رژیم لاغری

میوه های کم کالری و چربی سوز را چگونه مصرف کنیم؟ مصرف میوه ها به شکل پخته، خام، ترکیبی و آبمیوه، به هر شکلی مفید است. شما میتوانید طالبی را با شیر ترکیب کنید و یک شیر طالبی خوشمزه و مقوی درست کنید. مصرف شیر طالبی برای تامین پروتئین و ویتامین های بدن بسیار مفید است. ترکیب طالبی با میوه های تابستانی و مصرف در میان وعده بسیار توصیه میشود. آب طالبی در هوای گرم تابستان گزینه مناسبی برای خنک نگه داشتن بدن و تقویت بدن در رژیم لاغری است.

میوه های کم کالری

توت فرنگی از میوه های کم کالری و کم قند است

توت فرنگی یک میوه پر خاصیت و خوشمزه است که میتوان آن را در برنامه رژیم لاغری استفاده کنید. هر 100 گرم توت فرنگی حاوی 32 کالری است و 5 گرم قند دارد. فیبر موجود در این میوه به احساس سیری و کاهش وزن کمک میکند. توت فرنگی را به صورت میان وعده، صبحانه، سالاد میوه و شیک میل کنید و از خواص آن بهره مند شوید.

تمشک جزء میوه های کم کالری برای کاهش وزن است

میوه های کم کالری و لاغر کننده کدامند؟ تمشک کالری و قند کمی دارند و در عین حال فیبر موجود در آن برای رژیم کاهش وزن مناسب است. هر 100 گرم تمشک 52 کالری و و 4.5 گرم قند دارد. تمشک را به صورت سالاد میوه، میان وعده و همراه غلات صبحانه میل کنید.

میوه های کم کالری

نتیجه گیری

به عنوان نتیجه گیری درباره مطالب فوق میتوان گفت که میوه هایی که کالری کم دارند برای رژیم کاهش وزن مناسب هستند. توت فرنگی، هندوانه، هلو، طالبی و آلبالو از میوه های تابستانه کم کالری هستند که خواص زیادی برای بدن دارند. این میوه ها حاوی فیبر و مواد مغذی مورد نیاز بدن هستند. شما میتوانید این میوه ها را به شکل وعده صبحانه، سالاد میوه، پخته شده و میان وعده میل کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست