کاهش وزن 11کیلویی طی3ماه با رژیم تیروئید دکترفود

نتایج رژیم از خدمات آنلاین

روش‌های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد اما همه‌ی آنها سالم نیستند و حتی رژیم‌های ناگهانی در حقیقت برای سلامت بلند و کوتاه مدت شما بسیار خطرناک هستند.

برای کاهش وزن مهم‌ترین کاری که باید انجام بدهید اصلاح سبک زندگی است، اما چطور؟

اگر می‌خواهید کاهش وزن اصولی داشته باشید، باید بدانید که لاغر شدن همت و برنامه ریزی صحیح می‌طلبد. نمی‌شود با خود بگویید تا آخر هفته ۱۰ کیلو کم می‌کنم و تمام؛ خیر! چنین چیزی ممکن نیست. برای اینکه بدانیم چگونه لاغر شویم لازم است به‌صورت علمی با این قضیه برخورد کنیم و گام‌های اصولی و هدفمند در بازه‌ی زمانی طولانی برداریم.

درمجموعه دکترفود شاهد تغییرات زیادی در وزن،سایز و کاهش علائم بیماری در بسیاری از مراجعین هستیم که یک نمونه از موفقیت های مراجعین را در این مقاله با شما به اشتراک گذاشته شده است.

بیشتر بدانیم ---> رژیم غذایی برای افراد مبتلا به MS

خانمی 39ساله مبتلا به کم کاری تیروئید با وزن 88.9 و سایز دور شکم 104 به مجموعه دکترفود مراجعه کرده است که در طی 3ماه توانستند حدودا 11 کیلو کاهش وزن و 8سانت کاهش سایز دورشکم داشته باشند.همچنین توانستند با رعایت دقیق رژیم غذایی بر علائم خستگی و بی حالی، ریزش مو شدید، نفخ و یبوست نیز غلبه کنند.

لطفاً اگر شرایط جسمانی خاصی دارید حتماً برای لاغر شدن، درباره برنامه کاهش وزن خود حتماً با متخصص تغذیه مشورت کنید زیراکه پیروی از رژیم های غذایی غیراصولی و غیرعلمی می تواند موجب اثرات سو زیادی بر سلامتی شما شود

مطالب مرتبط

دریافت بهترین رژیم غذایی تیروئید

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست