تجربه ی یک لاغری متفاوت ، با کلینیکی متفاوت

کاهش وزن

اگر شما هم دچار اضافه وزن باشید احتمالا راه های زیادی را برای رسیدن به اندام دلخواهتون امتحان کردید.حتما میدانید که لاغری با دستگاه بهترین روش برای حذف چربی های سخت موجود در بدن است که با گرفتن رژیم های سخت و طاقت فرسا هم از بین نمی روند.

حتی ممکن است فردی دارای وزن ایده آل باشد اما چربی های انباشته شده در برخی از قسمت های بدن مانند شکم و پهلو ها، تناسب اندام وی را دچار مشکل کرده باشد. با استفاده از دستگاه لاغری می توان این مشکل را حل کرد. اما نکته مهم انتخاب درست دستگاه های لاغری است.

بهترین و پرطرفدارترین رژیم لاغری

اولین شعبه ی حضوری دکترفود واقع در شهرک غرب تهران با استفاده از دستگاه های لاغری ساخت کشور انگلستان و کمپانی معروف BTL ، به تمام افراد کمک می کند تا راحت و سریعتر به اندام ایده آل خود دست یابند. ما با استفاده از آخرین تکنولوژی دستگاه های لاغری مانند ال پی جی، کویتیشن، آر اف و …  موجب  رسیدن سریع شما  به اندام دلخواه می شویم.

حتما بخوانید ----> استپ وزنی هنگام کاهش وزن

پکیج های لاغری مجموعه پس از آنالیز کامل بدن توسط دستگاه بادی آنالایزر برای شما تنظیم میشود. در هر پکیج از دستگاه اکسیلیس که بطور همزمان با ساطع کردن امواج آراف و اولتراسونیک موجب تجزیه ی چربی ها و لیفت پوست میشود استفاده میشود و در کنار آن از دستگاه هایی نظیر ایکس ویو برای رفع ترک پوستی و سلولیت ها ، دستگاه لیم فستیم برای افزایش گردش خون و افزایش عملکرد سیستم لنفاوی جهت بهبود متابولیسم بدن و دستگاه EMS SCULP بعنوان شبیه ساز ورزش و عضله سازی متناسب شرایط شما کمک میگیریم

تفاوت ما با دیگر کلینیک ها

در مجموعه ی حضوری ما ، شما علاوه بر دریافت رژیم تخصصی لاغری از متخصصین تغذیه دکترفود ، پکیج های لاغری خود را زیر نظر متخصص داخلی و پزشک عمومی میگذرانید. در هر جلسه سایز شما و وزن شما در پرونده درج خواهد شد که روند کاهش سایز و وزن شما بطور دقیق توسط متخصصین بررسی شود.

اسرار رژیم لاغری

دیگر ویژگی های ما شامل:

1.محیطی مدرن و آرام به همراه پخش موسیقی آرامش بخش

همیشه ظاهر یکی از خصیصه های مهم برای انتخاب یک مکان مطمئن است و می تواند حس خوبی به مراجعه کننده بدهد تا برنامه خود را تا انتها به پایان ببرد و از رسیدن به تناسب اندام در محیط خسته نشود. ما در شعبه ی حضوری خود این محیط را برای شما فراهم کرده ایم.

2.داشتن دستگاه های فوق پیشرفته برای لاغری موضعی

امروزه به مدد رشد دانش و تکنولوژی ، روش های غیر جراحی برای لاغری گسترش پیدا کردند. خوشبختانه علم آنقدر پیشرفت کرده که بتوان به کمک دستگاه های موضعی برای لاغری به صورت حرفه ای اقدام کرد. کلینیک لاغری دکترفود ، لاغری موضعی را با دستگاه های فوق پیشرفته انجام میدهد و اثر گذاری آن بعد از حتی چند جلسه برای مراجعین کاملا نمایان است.

دستگاه های موضعی برای لاغری

3.داشتن پرسنل آموزش دیده و ماهر

هیچ کدام از ما دوست نداریم در کلینیکی برنامه غذایی لاغری خود را طی کنیم که رفتار پرسنل آن درست نیست و نمی توانند به خوبی و با دانش علم روز ما را راهنمایی کنند. کلینیک دکترفود شهرک غرب با پرسنل ماهر و اموزش دیده در خدمت مشتریان عزیز می باشد .

4.داشتن متخصص مجرب رژیم درمانی و تغذیه

فرق نمی کند که قصد دارید با چه روشی لاغر شوید و به تناسب اندام برسید، در هر صورت یک رژیم غذایی لاغری درست به شما کمک خواهد کرد تا چاقی را پشت سر بگذارید. متخصص تغذیه و رژیم درمانی لاغری باعث می شود تا با یک برنامه اصولی و مناسب با لاغری برسید.

متد های لاغری ما را بشناسید

لیم فستیم:

یکی از بهترین دستگاه ها برای افزایش متابولیسم ، دستگاه لاغری لیم فستیم است. لاغری با دستگاه لیم فستیم بدون عوارض است. دستگاه لیم فستیم ساخت کشور انگلیس و کمپانی بی تی ال است که مانند هر دستگاه معتبر دیگری دارای تائیدیه های داخلی و جهانی است.

از جمله فواید استفاده از دستگاه لیم فستیم برای لاغری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش وزن سریع
  • غیر تهاجمی بودن
  • بدون درد و عوارض بودن
  • ماندگاری بالای نتایج

دستگاه لاغری

جالب است بدانید -----> رژیم جدید فستینگ

ایکس ویو:

دستگاه لاغری حرفه ای بعدی برای لاغری موضعی سریع و آسان،دستگاه ایکس ویو(X-Wave) است. روش عمل کردن این دستگاه به این صورت است که امواج صوتی آکوستیک ویو را با شدت بالایی تولید کرده و با شکست بافت متراکم و سخت چربی، منجر به کاهش وزن می شود و سلولیت را درمان می کند.

این دستگاه به وسیله افزایش جریان خون در مویرگ ها و رگ ها، مایع زیر پوستی را کاهش می دهد، رشته های نگهدارنده چربی متراکم را شکسته و همچنین حالت پوست پرتقالی را درمان می کند و پوست را به وضعیت طبیعی باز می گرداند

اکسیلیس:

دستگاه دیگری که ما در این مقاله به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد، دستگاه لاغری اکسیلیس (Exilis) است که جدید ترین متد لاغری موضعی به شمار می رود. با استفاده از این دستگاه شما می توانید لاغری و باریک شدن ناحیه تحت درمان را به طور قابل لمس و مشخص مشاهده کنید.

روش عملکرد این متد از طریق امواج است ، امواج رادیویی چربی های زیر پوستی ناحیه تحت درمان را کاهش می دهند و از بین می برند. یعنی ابتدا چربی ها را تجزیه و پس از تجزیه شدن در مراحل بعد از بدن خارج می شوند.

لاغری موضعی با مزوتراپی :

مزوتراپی یک روش درمانی پزشکی است که با کاهش موثر سلولیت و چربی بدن به لاغری موضعی کمک می‌کند. در این عمل، داروها، ویتامین‌ها، عصاره‌های طبیعی، نوکلئوپروتئین‌ها، مواد مغذی معدنی، عوامل هومیوپاتی، اسیدهای آمینه و سایر مواد از طریق تزریق میکروسکوپی به لایه مزودرم در بافت زیر جلدی منتقل می‌شود. اگرچه تا کنون تقریبا هیچ‌گونه عوارض دائمی آسیب‌زا در اثر استفاده از این روش گزارش نشده، اما ممکن است با برخی از انواع سرطان و دیابت تداخل داشته باشد. عمده عوارض جانبی آن، شامل تورم، کبودی و حساسیت پوست به لمس در نواحی تزریق است که موقت هستند و معمولاً ظرف چند روز برطرف می‌شوند.

دستگاه لاغری

برای رسیدن به تناسب اندام دلخواه و انجام مشاوره تخصصی میتوانید ا طریق سایت ما نوبت خودتان را دریافت نمایید.

مطالب مرتبط

چه عواملی سوخت و ساز بدن ما را کند می کنند؟

توصیه های رژیمی برای افزایش قد

جراحی های لاغری و رژیم درمانی بعد از آن

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست